Statister till svensk musikvideo
Vi söker statister för en svensk musikvideo, lördag den 27:e juli mellan kl16:30-21:00, med risk att det drar över lite. Inspelningen sker i Stockholm. Exakt plats informeras i ett senare skede.
Musikvideon kommer ha ett öppningsinslag som är mer lik en kortfilm. Scenen kommer vara en reunionfest och vi söker statister som kan vara i bakgrunden och runt soffan där artisten kommer ha samtal med bi-roll. Artisten är i 40 års åldern, så vi söker folk som liknar detta. Det behöver inte vara exakt.
Musikvideon är politisk, vänstervriden och den kritiserar Sverigedemokraterna. Vi vill vara tydliga med det. Vi har absolut inga åsikter i vad du som söker röstar på men det behövs att man är okej med det. Under inspelning försöker vi hålla nere på det politiska snacket bara i syfte för att minimera konflikter och ha en bra trivsel för alla inblandade.
Musikvideon är egen finansierad och budgeten är låg. Tyvärr finns det inget arvode på grund av det. Vi erbjuder kaffe och fika under inspelningen.
Vi har tyvärr ingen garderob att dela ut. Ta med eller ha på kläder som passar en reunionfest. Vi visualiserar oss smart casual i vitt, svart eller grått. Gärna så nära det som möjligt men det gör inget om det inte är exakt. Det får i alla fall inte va skrikande färger eller allt för uppklätt såsom balklänning eller smoking.
Vi vill redan nu tacka för de ansökningar vi får. Kulturen har det inte lätt nu och vi verkligen önskade att vi hade kunnat dela ut ett arvode.
Hoppas du får en fortsatt fin dag.
Musikvideon kommer ha ett öppningsinslag som är mer lik en kortfilm. Scenen kommer vara en reunionfest och vi söker statister som kan vara i bakgrunden och runt soffan där artisten kommer ha samtal med bi-roll. Artisten är i 40 års åldern, så vi söker folk som liknar detta. Det behöver inte vara exakt.
Musikvideon är politisk, vänstervriden och den kritiserar Sverigedemokraterna. Vi vill vara tydliga med det. Vi har absolut inga åsikter i vad du som söker röstar på men det behövs att man är okej med det. Under inspelning försöker vi hålla nere på det politiska snacket bara i syfte för att minimera konflikter och ha en bra trivsel för alla inblandade.
Musikvideon är egen finansierad och budgeten är låg. Tyvärr finns det inget arvode på grund av det. Vi erbjuder kaffe och fika under inspelningen.
Vi har tyvärr ingen garderob att dela ut. Ta med eller ha på kläder som passar en reunionfest. Vi visualiserar oss smart casual i vitt, svart eller grått. Gärna så nära det som möjligt men det gör inget om det inte är exakt. Det får i alla fall inte va skrikande färger eller allt för uppklätt såsom balklänning eller smoking.
Vi vill redan nu tacka för de ansökningar vi får. Kulturen har det inte lätt nu och vi verkligen önskade att vi hade kunnat dela ut ett arvode.
Hoppas du får en fortsatt fin dag.
Plats: Stockholm
Kategori: Statister
Ålder: 30 - 60 år
Publicerad: 23/6
Ersättning:
Fika/mat
